Zastanawiasz się, dlaczego niektóre przedsięwzięcia biznesowe osiągają sukces, podczas kiedy inne upadają? Chciałbyś zacząć biznes, który wyjdzie naprzeciw ludzkim potrzebom oraz mimo konkurencji utrzyma się na rynku? Warto, żebyś przy planowaniu swoich działań, zastosował strategię błękitnego oceanu. Strategia błękitnego oceanu to wyjście naprzeciw niezaspokojonej niszy potrzeb ludzkich, kreatywne rozwiązania mające na celu zrealizowanie czegoś, co jeszcze do tej pory nigdy nie zostało zrealizowane. Jest to podejście, które znacząco wyróżnia nas na rynku przedsiębiorstw i usług: wypłynięcie na nowe, nieznane dotąd wody błękitnego oceanu. Może to być znalezienie niszy na rynku lub realizacja pewnej gałęzi potrzeb w zupełnie inny, nieznany dotąd sposób. Zdobywanie rynku wcale nie musi być trudne, wystarczy, że odnajdzie się pewną potrzebę ludzką, którą można zrealizować w nowatorski sposób. Strategia błękitnego oceanu jest stosowana z powodzeniem przez wiele podmiotów gospodarczych, zastosuj ją również we własnym biznesie!
Przeczytaj także
3 kwietnia 2022
1 kwietnia 2022
31 marca 2022